Golden Rose Rich Color 39




Witajcie, dzisiaj Was nie będę męczyć filmikiem bo zapomniałam załadować aparat i ostatkiem sił zrobił zdjęcia, moje tez ostatki sił dzisiaj bo było dużo do ogarnięcia :)

Najpierw napiszę Wam listę lakierów a później opowiem o głównym GR Rich Color 39
Więc tak:
Wskazujący to dwie warstwy Rich Color 35
Środkowy to piękny Rich Color 39 bez żadnego topu *.*
a najmniejszy palec to piękny Color Expert o numerem 110 który jest niemal na granicy czarnego z zielonym?zielonogranatowym? coś takiego <3

uff...

Jeżeli chodzi o GR Rich Color 39 to lakier o satynowym wykończeniu z masą drobinek, przypomina mi taką czystą wodę gdzieś na wakacjach <3
Potrzebował 2 średnich warstw i pokrył paznokieć dobrze, trzecia cienka by nie zaszkodziła. Wysechł bardzo szybko.
Całe zdobienie wykonane jest ręcznie (drugie podejście do motyla :D) oraz tylko i wyłącznie tradycyjnymi lakierami do paznokci. da się? da :)
Wszystkie paznokcie oprócz środkowego na sam koniec pokryłam topem Prodigy Gel :)
Zostawiam Was z masą zdjęć :D  nie mogłam się zdecydować :D