Naklejki wodne oraz Golden Rose Rich Color 76.




Cześć!
Dzisiaj post poświęcony jest naklejkom  1604 od BORN PRETTY STORE oraz bieli od Golden Rose.


Zacznę od naklejek:
Dosyć fajna alternatywa dla dziewczyn, które nie mają ręki do własnoręcznych zdobień.
Nie jest to trudna aplikacja, chwila moment i mamy na paznokciach bardzo fajne zdobienie.
Niestety na moje paznokcie są ciut za wąskie., dodatkowo suche skórki potraktowane zmywaczem (aby pozbyć się nadmiaru naklejki) jeszcze bardziej się uwydatniły.

Jeżeli byłybyście zainteresowane tego typu naklejkami to tutaj macie mój kod TZL91 (domyślam się, że właściwie to już każda ma jakiś swój kod a jak nie to z łatwością sobie go znajdzie w internecie na innych blogach ;))
Przesyłka jest zawsze darmowa a kod upoważnia do 10% zniżki. YUP ;)


Golden Rose.. 
Kolor biały, biała kreda. Dwuwarstwowiec!

Chciałabym coś napisać od siebie...
To, że reklamuje tutaj swoje produkty (te znajdujące się na sklepie) - owszem, uważam je za dobre. Ale jeżeli znajdę coś innego, fajnego i niekoniecznie można to u mnie kupić to również wychwalam i polecam z całego serca :)
Tak i będzie z tym białaskiem.
Są biele i.. biele. ;)
Ta jest ostra, biała, fajna biel!
Taka zimna, kredowa.
Zmatowiłam wszystko przez co jeszcze bardziej ją 'ochłodzilam'.
o Rich Color nie piszę więcej, bo wszystkie wiemy że są w fajnej cenie, fajnej jakości :)


Przepraszam jeszcze raz za 'suchości' moje i zapraszam na reszte zdjęć. :)