Golden Rose ICE COLOR - 163




Hej :)
Dzisiaj chcialabym Wam pokazać piękny kolor. Jako, że 2017 to rok Greenery - soczystej zieleni to moje zdanie w tym temacie jest takie, że każda zieleń jest w tym roku modna :)
Dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać zielone cudo. Nieoczywisty, oryginalny kolor. 
163 wpasuje się w mój gust idealnie - to kolor, którego nie spotykamy na co dzień wokół siebie szczegółnie w miastach, blokowiskach. kolor który kojarzy mi się z choinkami po zimie, takimi, które czekają na przyjście wiosny, słońca, aby się zazielenić. 
Formuła lakieru nie odbiega od poprzednich kolorów, które posiadam. 
Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Pierwszy raz pokazuję Wam lakier bez topu - dowód na to jak kolekcja ICE COLOR ma piękny połysk, jednakże warto zabezpieczyć lakier topem aby wydłuzyc jego trwalość i ostatnimi czasy Golden Rose Prodigy Gel jest moim ulubionym topem - sprawdza się wysmienicie nie tylko w dedykowanej do niej kolekcji Prodigy, ale również na każdy inny lakier :)

Dziękuję za uwagę, zapraszam również do siebie na fanpage oraz na moją paznokciową grupę na facebooku, gdzie mozecie do woli dzielić się swoimi stylizacjami paznokciowymi :) <3
Miłego dnia <3
P.S. Jutro mamy 1 dzień wiosny 2017 <3