Essence topper. Multi sparkling. Night in VEGAS!

Helloł :)!
Niestety zdjęcia są kiepskie, ale spokojnie, znajdę swoję miejsce, tło skombinuje i powinno być okej :) Zastanawiam się co zrobić aby moja 150W żarówka nie świeciła na.. pomarańczowo. Jak poradzicie sobie z brakiem ładnej pogody i zdjęciami? Może jakiś pudełko stworzę... Nie wiem jeszcze.
Ale wracając do tematu Toppera...
  BARDZO, ale to BAAARDZO podoba mi się jego sparkling :D!
Ja należe do srok i lubię wszystko co świecące, błyszczące.
Oczywiście zdjęc tego toppera jest mnóstwo, na różnych bazach.
Ale mnie zauroczyła czarna :) Możliwe, że dlatego, bo te zdrobinki folii są wtedy pięknie widoczne:)
Maluje się bardzo przyjemnie, dla mnie to idealny rozmiar pędzelka.
Mam na sobie jedną warstwę czarnego Safarii oraz dwie warsty własnie tego toppera.
Moje oczy się błyszczą!
*.*












Całusy! :*