Delia Coral PROSILK nr 145

Delia Coral PROSILK nr 145 




Opis producenta:

Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK- kompleksu aktywnych składników wzbogaconych o proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilza i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniami UV.


Sposób użycia:
Nałożyć dwie warstwy emalii na osuszone i odtluszczone paznokcie.



Uwagi związane z listą składników:

Jest dosyć dluga, ale nie posiada formaldehydu i innych szkodliw'szych' substancji.






Moja opinia?



Rzeczywiście do pełnego krycia potrzeba 2 warstw, aczkolwiek ja lubię widzieć głębie lakieru więc dałam 3 na jedną warstwę białej bazy (uważam, że neony jak i jelly lakiery potrzebują tej jednej warstwy dalej do wydobycia swojego intensywnego koloru)


Ja nie używam żadnych wysuszaczy i stwierdzam iż ten lakier po 3 warstwach, temperaturze pokojowej wysycha w ciągu 20 minut, może nie na super twardo, ale tak, że można delikatnie funkcjonować.


Buteleczka ma 10ml, kwadratowy kształt, dość znośny pędzelek, dzięki któremu aplikacja jest przyjemna. Ja swój egzemplarz kupiłam w kiosku za 5,69 zł. Uważam, że warto.


Kolor moim zdaniem jest wyjątkowy, unikalny, trochę kameleonowaty, ponieważ w świetle dziennym kolor jest iście niebieski zaś przy świetle szcztucznym żółtym zmienia się w głęboki granat hipnotyzując nasze oczy.


 


Co do wytrzymałości - uważam, że za taką cenę cudów się nie spodziewajmy, aczkolwiek po jego konsystencji domyślam się, ze raczej się będzie ścierał aniżeli odpryskiwał. Paznokci nam raczej nie nawilży  nie wiem jak z farbowaniem płytki, ale skoro ma jakieś składniki jedwabiu to wg mnie (i chyba producenta) powinno się go kłaść bez bazy przez co te składniki maja prawo wniknąć w strukturę paznokcia - ale czy tak jest? nie wiem i obawiam się sprawdzić. :)

Połysk - na najwyższym poziomie, uważam ze top byłby to zbędny  tzn nie poprawiłby połysku, natomiast mógłby przedłużyć żywotność lakieru.

A Wam podoba się ten kolor? Lubicie jelly lakiery?