Zielono-żółty marmurek.




Mam dzisiaj na sobie żółto-zielonego marmurka od Lemax. Lakier zamknięty jest w fajnej, dużej okrągłej buteleczce o pojemności 18 ml :O.
Nie zużyję tego chyba do końca życia :D!

Moda, szał na marmurki była swojego czasu, ale ja dopiero dzisiaj malując nim paznokcie sie do niego przekonałam. U mnie potrzebował trzech warstw z racji tego, że mam dośc białe koncówki. 
O dziwo bardzo fajnie mi sie na niego spogląda na paznokciach i nie gryzie się on z moją karnacją.

Konsystencja całkiem okej, łatwo rozprowadzają się te drobinki na paznokciu, nie trzeba się namachać niepotrzebnie. Pędzelek totalny standard, nic dla mnie niezwykłego - umiem sobie poradzić z każdym rodzajem ;) 
Jak napisałam w tytule jeston zielono-żółty. Pod każdym oświetleniem jest inny i to jest w nim fajne. W dzien przeważa zielen a gdy zabłyśnie sztuczne oświetlenie staje się żółciutki.

Przesłodkie są te czarne maciupkie kropeczki :)

Lakier dostałam od Promoto-Promoto :)