GOLDEN ROSE RICH COLOR - 49 // GOLDEN ROSE NAIL ART 107, 116, 134, 131





Hej :)
Dzisiaj mam dla Was post z lakierem Golden Rose Rich Color o numerze 49. Dodatkowo kilka słów o lakierach dedykowanych do nail artu :)

Zacznę od Golden Rose Rich Color numer 49, który jest z kolekcji którą najbardziej lubiłam (teraz wyprzedziła ją ICE Color :)) lakier pokrył paznokcie niemal idealnie po pierwszej warstwie. Na serdecznym i środkowym własnie jest jedna warstwa i w niczym nie odbiega od reszty. Ale taka własnie jest zaleta Rich Color, które własnie sa jedne z lepszych jeżeli chodzi o konsystencje lakierów na polskim rynku.

Lakiery Golden do Nail Artu natomiast bardzo ułatwią zdobienie paznokci osobom, które nie czują się w ogóle w malowaniu. Jeżeli nabierzemy tyle lakieru na pędzelek, żeby nie robiła sie kropelka, to jesteśmy w stanie zrobić super fajne linie. Ja najpierw malowałam 116 jasnym niebieskim i dopiero poznawałam się z tymi lakierami i własnie taki tip ode mnie - tyle lakieru aby się nie robiła kropelka. Pigmentacja srebrnego, metalicznego i jasnoniebieskiego jest tak super, że malowanie to naprawdę wielka przyjemność :)