GOLDEN ROSE RICH COLOR - 09 // GOLDEN ROSE NAIL ART 103, 101





Hej
Rozpieszczę Was drugim postem w tym tygodniu :) Tym razem pisze o pięknym różowym
Golden Rose Rich Color - 09 . Kolejny lakier, który powala kryciem - jedna warstwa, szybkie schnięcie i można wychodzić z domu.  Bardzo duży plus ma u mnie ta seria. Nie mam naprawdę do czego się przyczepić. Dzięki pędzelkowi, który jest idealnie wyprofilowany jak go troszkę rozłożymy na paznokciu zapomnieć można o czyszczeniu skórek. Tak, złapałam się na tym jak robiłam zdjęcia, że nie czyściłam okolicy skórek :) Lakier jak dla mnie na 6 :)

Mam Wam do pokazania jeszcze dwa lakiery do nail artu. I tym razem się nie zawiodłam. Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi  dałam radę pomalować płatki. Mieszalam 103 to z białym 101 do nail artu (świetna pigmentacja!), to z czarnym (Rich Color 35) kombinując różne kolory i moim zdaniem wyszło całkiem spoko. Żaluje tylko, że tak mocno docisnęłam pędzelek z topu jak 35 nie zdążyło jeszcze dokładnie przeschnąć. Tak to jest jak mani tak mi się podoba, że chcę mu jak najszybciej zdjęcia zrobić i Wam pokazać. Mam nadzieję, że się nie gniewacie :) 

Tymczasem zapraszam Was na mój fp  i proszę o lajka, który daje mi od Was wsparcie w tym co robię :)