Golden Rose ICE COLOR 149, 205, 110 // Nail Art 116, 127, 102





Cześć :)
Niedzielną już nocną porą przychodze do Was ze zdobieniem lakierami Golden Rose :)
3 z kolekcji ice color  (klik) i 3 niemal odpowiednikami z serii nail art (klik)

Jeżeli chodzi o ICE COLOR to chyba nie muszę Wam pisać, że to ostatnio moja ulubiona kolekcja? hahha :)!  pokrótce - 110 niesamowicie elektryzujaca pomarancza, która dodaje mnóstwo powera! zdecydowanie kolor dla odwaznych osob! ale teraz co druga z Nas szaleje z kolorami na pazurkach :)
205 róż - u mnie na białej bazie bo okazal się lakierem niemal tintowym (półprzezroczysty) i mam nawet na niego już pomysł :D! mam nadzieję ze to co w głowie to wyjdzie mi na paznokciach :D
no i fantastyczny niebieski 149, który za sam fakt ze jest taki sliczny, dobrze kryjacy to jest u mnie na pierwszym miejscu i tez na pewno wykorzystam go jeszcze nie raz w zdobieniu :D (podobny kolor byl w poprzednim poscie)
No i oczywiscie lakiery do nail artu. Nie wiedziałam na początku jak je wykorzystac, ale jakoś je tak polozyłam na biurku, że zrozumiałam ze to odpowiedniki tych z ice color :D!!! no i zrobiłam warkocza, którego 100 lat nie robiłam i wiem, że mogłam go zrobic lepiej. niemniej i tak cieszy oko :)!!!
Zapraszam Was na zdjęcia :)