GOLDEN ROSE HOLOGRAFIC CALA KOLEKCJA





CZEŚĆ :)
Pragnę Was dzisiaj zaprosić na post poświęcony najnowszej kolekcji 
Golden Rose Holografic <3

Mam przyjemność mieć całą siódemkę co mnie niesamowicie cieszy, bo to najpiękniejsze holo w całej mojej kolekcji lakierowej.
Każdy z przedstawionych lakierów potrzebuje 3 cienkich warstw, które szybko wyschają i nie ma problemów z ich aplikacją. Żaden lakier na zdjęciach nie ma na sobie top coatu, więc możecie sobie rzucić okiem jak pięknie odbijaja światło :)
Trwałość bardzo dobra jak to lakierów Golden Rose (musicie mi wierzyć na słowo, ze mam je trochę dłużej niż są dostepne w sklepach  i na prawej ręce testowej nosiłam 5 różnych kolorów) 
Pojemność 10,5ml w cenie 19,90 
Dostępnych jest 7 kolorów <3
Wrzucam Wam zdjęcia od najciemniejszego grafitu o numerze 07, kolejno niebieski delikatny 06, cudowny i najbardziej podbijajacy moje fioletowe serce 05, ciemniejszy róż 04, jasniejszy róż/fiolet 03, beż/złoto 02 i srebrny 01 :)

Czy warto? Tak jak wspominam to najlepsze holo w mojej kolekcji jezeli chodzi o lakiery tradycyjne i możecie mi wierzyć - WARTO <3