Diamond Powder - LU PROFESSIONALI COSMETICS










Cześć :)
Troszkę mnie tutaj nie było, ale wracam! :)
Wiem, że niektóre z Was śledzą mnie na FP Nails Revolutions  (za co dziękuję), więc są na bieżąco z moimi mani, ale zatęskniło mi się do bloga, więc póki co go reaktywuję :))

Przejdzmy jednak do tematu posta. Otrzymałam od LU PROFESSIONALI COSMETICS 
(UWAGA! WLASNIE TRWA U NICH KONKURS razem ze mną :D )
KLIK W ZDJĘCIE
takie oto pyłki /flackies w pojemniczku, w 6 kolorach. Ja aplikowałam je na warstwę dyspersyjną czarnego lakieru numer 018 wachlarzykiem. Nie chciałam uzyskać efektu nakładania się na siebie tych płatków - tę wersję możecie zobaczyć na poglądowych zdjęciach na stronie LU .
I efekt koncowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

BOŻE TY MÓJ JAKIE TO JEST PIĘKNE!!!!!!!

Zdjęcia nie oddają uroku tego efektu choć starałam się jak tylko mogłam :)
Aplikacja banalna (choć na początku się trochę jej obawiałam, bo nigdy nie miałam flackies w pojemniczku do nakładania :D), więc jak już wspomniałam wczesniej nakładałam je wachlarzykiem a dodatkowo jeszcze na sam koniec uklepałam je palcem i pokryłam topem. Tyle, cała filozofia :)!
Od siebie mogę dodać, że polecam kupić sobie choć jeden słoiczek, a przepadniecie i będziecie chciały calą resztę :)
Jestem ciekawa jak wyglądały by na kolorach do siebie podobnych <3
Oczywiście zapraszam Was do naszej grupy paznokciowej :)
Liczymy sobie na ten moment 17 tysięcy pazurkomaniaczek <3!














ZŁOTY









SREBRNY









KORALOWY (brakło mi paznokci :))





RÓŻ/FIOLET








CUDO NIEBIESKIE <3








ZIELEŃ