GOLDEN ROSE COLOR EXPERT 22




Hejo, hej :)
Jak co weekend mam dla Was post z lakierem Golden Rose.
Dzisiaj to już w ogole bomba gr'owa, ponieważ użylam ich w zdobieniu aż... 8 :D!
Oczywiście odsyłam Was do sklepu GR gdzie znajdziecie lakiery uzyte w zdobieniu (klik) :) 
Zapewniam Was również ze każdy z nich osobno czy w innych zestawieniach niż ta wygląda super :)

Ale co do zdobienia - jak wiecie sledząc moje fp wczoraj miałam manie na truskawkowe mani, więc dzisiaj widzicie w wersji arbuzowej :) (dwa kawałeczki są już nadgryzione :D!!!!!)
Do mani uzyłam lakierów:
Bazowy (tlo) COLOR EXPERT 22
Arbuz: ICE CHIC 301, 83, 82, 
COLOR EXPERT 57
ICE COLOR 103
RICH COLOR 35
Top: na wszystkich oprócz serdecznego QUICK DRY
na serdecznym z powodu wzoru PRODIGY GEL

Jednakże głównym lakierem postu jest COLOR EXPERT 22 to z "danych technicznych" lakier kryje w 100% po dwóch warstwach, pędzelek dobrze wyciety, kolor bardzo ładny - podbijający opalenizne :)

Dziękuję za uwagę i zapraszam na zdjęcia :)