GOLDEN ROSE ICE COLOR 147, 150





Cześć :)
Weekendy chyba staną się tradycją co do postów na blogu dotyczących lakierów Golden Rose :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania dwa kolory, które są bardzo do siebie podobne a jednak inne :)
Golden Rose ICE COLOR 147(klik) to piękny i świetnie kryjący bardzo rozbielony niebiesko-fioletowy? Naprawdę ciężko określić mi jednoznacznie kolor tego lakieru. Raz dominuje jasniutenki niebieski, innym razem wydaje mi się, że widzę tam tony fioletowe. Naprawdę piękny!
Natomiast Golden Rose ICE COLOR 150(klik) to cudowna szarość, której brakowało mi zdecydowanie w zbiorze (łapiecie? mi jakiegoś koloru brakowało :D!!!???) tak jest. Również bezproblemowy, fajnie się go nakładało, wystarczyły dwie cieniutkie warstwy.
Do zdobienia uzyłam cienkiego pędzelka oraz lakieru Golden Rose Rich Color nr 35 :)
Zyczę Wam miłej niedzieli :*