Heavenly Blue

Hello!! 

Zapraszam Was na prezentację fajnego koloru z jednym wielkim minusem :)









Lubię niebieskości (nigdy tego nie ukrywałam) i ten jest naprawdę ładny.
W cieniu wygląda jak niebieski ze srebrnym shimmerem a w świetle rozbłyska się mikroskopijnymi kolorami (srebrny, niebieski i  minimlne błyski fioletowego?) Niestety nie udało mi się uchwycić tego aparatem :(
Kolor przyciąga mój wzrok za każdym razem jak rzucę na niego okiem :)
Na początku postu wspomniałam o minusie.. 
Kto spostrzegawczy to już mogł zauważyć na pierwszym zdjęciu..
otóż..
KRYCIE JEST MASAKRYCZNIE SŁABE.
Konsystencja super, kolor super, ale to krycie to jest problem. Tutaj go położyłam na jeden z dostępnych u mnie niebieskości.
Jedna warstwa niebieskiej bazy + jedna warstwa Fenix - Heavenly Blue.
 i jest sytuacja opanowana :)


Tak nawiasem to wiecie co jest z tą firmą? chciałam zamówić jeden lakier u nich a strona internetowa nie działa, fb milczy, mail milczy.. 
Ktoś, coś?