Powrót ''córki marnotrawnej'' :)!

9CZY KTOŚ TU JESZCZE O MNIE PAMIĘTA :)!?
Cześć i czołem!
Przepraszam za tak długą nieobecność na moim blogu, ale jak ktoś jest czymś zmęczony oraz w jakiś tam sposób uzależniony to musi sobie zrobić tak zwany detoks :)
Myślę, że wystarczająco odpoczęłam i dodatkowo od jakiegoś czasu myślałam o powrocie. 
Mam dla Was kilka informacji.. :)


Wiele z Was obserwuje mnie na Bloglovin, Instagram, Strona FB i bardzo Wam za to dziękuję, wiecie że mimo ze nie blogowałam to nadal aktywnie się udzielałam na portalach :)
Co nowego u mnie? Kolekcja lakierów się trochę powiekszyła i nadal powieksza.
Myślę nad jakimś rozdaniem w sensie Voucherowym i nie wiem czy na taki początek dam radę się wkupić w Wasze łaski z powrotem :)
Druga sprawa to zaczęłam nagrywać filmiki na youtubie :)!!
**

1. Moja pielęgnacja paznokci


2. To jak maluje paznokcie (podstawowa wersja) 


Bardzo miło mi Was przywitać i mam nadzieję, że będziecie tu ze mną tak jak byłyście jak mnie nie było.
Uwielbiam Was :)!
Nowe wpisy będą opublikowane na FB 
Oraz co się działo jak mnie nie było jest na Instagramie :)