ZILA kolekcja FLASH

 



Cześć!
 
Jak mnie wszystko ostatnio denerwuje. Jakos tak się mnie trzymają niefajne rzeczy. Ten rok nie zaczął się zbyt dobrze. Najpierw poparzyłam sobie dłoń, kolejno te wielkie mrozy rozwaliły nam rury w domu i nie mamy ogrzewania (:/), komputery ostatnio szaleją, nie włączają się albo coś innego im dolega, dzisiaj nie było prądu (co się okazało, że gdzies jest jakieś zwarcie i wybija nam bezpiecznik a ja siedziałam jak głupia bez prądu 6 godzin..) Środkowy paznokieć musiałam pokryć żelem, ponieważ pęk na środku wolnego brzegu a nie chcę ich skracać, mam uczulenie na coś z pokarmu (tak mniemam), pomijam inne sprawy chorobowe .. CO JESZCZE!?
 
Na szczęście jest coś co poprawia mi humor. To zdecydowanie ZILA z kolekcji FLASH, które są dostępne w drogeria.pl . Bardzo fajne bezproblemowe lakiery i każdy z nich posiada holo pyłek. Każdy z nich ma bardzo fajną luźną konssystencję, dzięki czemu nie mamy żadnego problemu przy malowaniu paznokci. Niektóre z nich już za pierwszą warstwą kryły super a inne potrzebowały dwóch. Trzeciej już nie i to jest bardzo fajne. Wysychały całkiem szybko co jest kolejnym ważnym plusem tych lakierów. Na zdjęciach nie mam na nich żadnego top coatu przez co widzicie jak pięknie błyszczą bez żadnych wspomagaczy :)))))  Co prawda chciałam trochę poczekać z ich publikacją, ponieważ większość z nich kojarzy mi się wiosennie a nie zimowo, ale jak pomalowałam jednym z nich paznokcie to przepadłam kompletnie :)
 
Co do holo pyłku to zdecydowanie na niektórych z nich dużo lepiej jest widoczny (tych ciemniejszych) choć mieszanka kolorów baz plus holo pyłek w każdym z tych lakierów tworzy je wyjątkowymi. Na swoich urodzinach miałam piękny liliowy kolor, a aktualnie mam jeansowy i to zdecydowanie mój ulubieniec. Różowy również jest śliczny. A srebrny? holo klasa sama w sobie :)))
Turkusik jest tak niesamowcie wiosenno-letnim kolorem, że na pewno nie zabraknie go na moich paznokciach tego roku :)!!
Tymczasem zapraszam Was na 114 zdjęć :O Tak, przesadziłam, ale one są tak śliczne (niestety lampa ring gubi holo efekt, który jest, zapewniam Was) że nie mogłam poprzestać na dwóch, trzech zdjęciach danego koloru.
W kolekcji FLASH mamy 8 lakierów, a tutaj jest 7, ponieważ jeden z nich jest holo topem, który już wykorzystałam w tym zdobieniu :)