ZILA w kolorze czerwieni


 


Cześć!
Przychodzę dzisiaj do Was z trzema lakierami :) Jak pewnie wiecie nie należę do osób, które lubią kolor czerwony na paznokciach mimo, że to klasa sama w sobie. Choć muszę przyznać, że ostatnio trafiam na same fajne czerwienie :)
 
Lakiery Zila dostępne są w sklepie internetowym drogeria.pl
 
 
Zila SHIMMER RODO 104 to metaliczny/shimmerowy czerwony. Wygląda przepięknie na paznokciach a dodatkowo maluje się nim fantastycznie. Już pierwsza warstwa wygląda super ale dodatkowa warstwa nadaje pięknej głębi :) Zmywa się również fajnie, nie zauważyłam, żeby brudził skórki (ale zalezy to również od metody zmywania lakieru z paznokci)
 
Zila GLOSS JASPER 105 to dosyć klasyczna czerwień, choć mam wrazenie, że jest w niej trochę różu. Również świetnie kryje po pierwszej warstwie co jest dla mnie dużym zaskoczeniem, bo przeważnie czerwone lubią prześwitywać na końcówkach paznokci przez co trzeba dać więcej warstw. I w tym przypadku zauważyłam, że nie farbuje skórek. Oczywiście w każdym przypadku miałam bazę na paznokciach :)
 
 
Zila SHIMMER Ruby 106 to chyba najładniejszy według mnie lakier z całe tej trójki :) Kolor rubinu wyjątkowo dobrze współgra  z moim kolorem skóry. Dodatkowo lubię ostatnim czasem ciemniejsze kolory na paznokciach, a dodatkowo te drobinki <3. Również nie mam zarzutu do krycia czy zmywania - bez zadnego problemu :)
 
Malowanie lakierami Zila to dla mnie czysta przyjemność! Pięknie będą wyglądać na krótkich jak i na długich paznokciach a skoro mamy aż trzy propozycje to myślę, że kazda z Nas znajdzie coś dla siebie :)
 
Zapraszam na przegląd lakierów :)


Zila Rodo























Zila Jasper
















Zila Ruby