GOLDEN ROSE ICE CHIC - 79




Cześć :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru od Golden Rose z kolekcji ICE CHIC o numerze 79 oraz zdobieniem za pomocą naklejki z płytki od BORN PRETTY STORE

Zacznę od lakieru - to bardzo przyjemny rozbielony róż. U mnie widzicie trzy cienkie warstwy, bo zalezało mi na 100% kryciu, ale już jedna warstwa będzie pięknie wyglądac do french maniucre, nie nie robi smóg, wygląda bardzo estetycznie. Rozprowadzało mi się go bardzo fajnie - wyjątkowo podoba mi się pędzelek, którym jestem w stanie dojechać do skórek, ale i też ładnie wykończyć to mani (prawie w ogóle nie czysciłam okolicy koło skórek) co skróciło trochę moją zabawę :).

Lakier ładnie sam w sobie wysychał, ale dodałam mu top coat przyspieszajacy wysychanie (mój ulubiony PRODIGY GEL) Ze zmywaniem nie będzie najmniejszego problemu.. to znaczy będzie, bo bardzo podoba mi się to mani i będzie mi go szkoda zmyć, innych problemów nie widzę :).


Naklejki robiłam z płytki BPL-027, ale wyjątkowo nie chciała ze mną współgrać. Wydaje mi się, że to wina lakieru do stemplowania, bo co odbijałam na folii wzór to był z czymś problem. Podchodziłam do tego z 20 razy.... No ale cóż, po pomalowaniu wzorka i ogólnym wyglądzie to bardzo mi się podoba efekt koncowy ;)
Oczywiście mój kod to TZL91 10% zniżki do wykorzystania w sklepie BPS :)

Zastanawiam się jeszcze nad zmatowieniem tego mani - chyba równie ciekawie bedzie wyglądac co w połysku :)) Bez bąbelków i trochę rozmazanego mani oczywiscie się nie obeszło, ale co zrobić :)