Golden Rose MATTE - 21, 23, 24




Cześć :)
Pragnę Wam dzisiaj pokazać neony z kolekcji Matte od Golden Rose.  Zacznę do tego, że neony zawsze daję na białą bazę, ponieważ po pierwsze podbija to ich kolor, a po drugie mam wrażenie, że ta baza (odżywka + biały lakier) chroni bardziej nasze paznokcie przed pigmentami w tych kolorach. 

Ja wybrałam mieszankę trzech neonów, które dostałam ostatnio w paczce od GR. Co o nich sądzę? To bardzo fajne kolory - szczególnie kiedy tak jak ja lubicie matowić neonowe kolory, bo to również pomaga podbić ich "neonowość". Do lakierów nie mam najmniejszych zastrzeżeń, aczkolwiek róż wygrywa, a to tylko ze względu na to, że jestem pewna w niemal 100%, że on nie potrzebuje białej bazy (pełne krycie). Moje egzemplarze wysychają szybko jak na tyle warstw, bardzo fajnie widać jak zmieniają się z mokrych w suche. 


Do tych kolorow wiedziałam, że panterka bedzie najlepsza. Ale wiecie co jest jeszcze lepsze? To, że nie musiałam jej sama malować. Lubię, oczywiście, że lubię, ale jak można szybciej to po co tracić czas? 
Wzór pochodzi z LEAF DIAMOND CROWN PATTERN. Teraz jest na nią 50% zniżki :)
Z kodem TZL91 macie dodatkowo 10% oczywiście obowiązuje darmowa wysyłka :)













Golden Rose matte - 21






Golden Rose matte - 24





Golden Rose matte - 23






W słońcu


W cieniu