ORLY BEAUTY - Summer Sunset, Put the top down, Trendy





Cześć! 
Mam dla Was dzisiaj zdobienie lakierami z ORLY BEAUTY. Dwa z nich są z najnowszej kolekcji Pacific Coast Highway oraz jeden z poprzedniej kolekcji Melrose. 
Lakier put the top down to istna różowa żarówa. Kryje już po jedej warstwie bardzo dobrze. Dodatkowo nie trzeba pod nią białej bazy (u mnie jest ponieważ pierwszy zamysł zdobienia miał być inny) Pędzelkiem bardzo dobrze manewruje się przy skórkach. Dodatkowo na małym paznokciu dodałam Summer Sunset, który jest pięknm zółtkiem z flakies o takim samym kolorze. W duecie prezentują się pieknie, ale ja dodatkowo wykorzystałam do naklejek jeszcze  lakier TRENDY.  
Oczywiście nie obeszło się bez bąbelków i rozmazanego czarnego stempla, ale na rozmazywanie chyba mam pomysł, tóry wykorzystam nastepnym razem, a bąbelków jest za każdym razem mniej - więc to jakis sukces :)

Mam nadzieje, że spodoba Wam sie moja wersja zdobienia na lato :)
A na koncu posta jest zdjęcie niespodzianka :)))


Wzór z płytki BPL-029 od Born Pretty Store  a kod rabatowy ode mnie dla Was to TZL91 10% zniżki oraz darmowa wysyłka