Golden Rose RICH COLOR - 40






Cześć :)
Po długiej przerwie wracam do Was (nie wiem ile jeszcze z Was tutaj zagląda, ale nawet jeśli ma być to jedna osoba to cieszę się bardzo :))))

Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier z kolekcji RICH COLOR od GOLDEN ROSE o numerze 40.
To taki ładny ostry róż o wykończeniu perłowym (poprawcie mnie jak się mylę). Trochę bałam się krycia i położyłam 3 cienkie warstwy co pozwoliło mi uzyskać pełne krycie :) dodatkowo zmatowiłam tego pięknisia, ale w obydwu wersjach bardzo mi się podoba :)
(na końcu jest zdjęcie na wzorniku w połysku) 
Konsystencja lekka, raczej wodnista, ale nie stwarzająca mi najmniejszych problemów w aplikacji, pędzelek jak to w Rich Color ścięty w delikatny łuk, którym dobrze się manewruje przy skórkach :)
Co myślicie o takim kolorze na paznokciach w tym sezonie? 
Calusy :)!
Przepraszam za tak małą ilość zdjęć, ale większość wyszła nieostra (czasami zmieniam ustawienia aparatu do normalnych zdjęć i zapomniałam tym razem ustawić ich z powrotem :<)