HEAN - COLOR ULTIMATE 196 // NAKLEJKI OD IMPERIUM PIĘKNOŚCI





Cześć :)

Przychodzę dzisiaj do Was jeszcze z długimi paznokciami :) Postanowiłam je ściąć do maksimum, bo zatęskniłam za króciakami :)aktualnie nosze pastelowy żółty, taki bananowy :)

Ale przejdzmy do posta :)!
Mam dla Was do pokazania piękny niebieski (podobno hit tego sezonu:))
 którym bardzo dobrze mi sie pracowało. Konsystencja kremowo-zelkowa (crelly??), położyłam go na bazę, więc po zmyciu nie miałam zafarbowanej płytki :). Dodatkowym zdobieniem był złote naklejki od Imperium piękności, wybrałam wzór, który bardzo spodobał mi się na rosyjskich instagramach :) Naklejki są ultra cienkie i dodatkowo posiadają klej, dzięki czemu łątwiej nam umiejscowić naklejkę..
 Zakochałam się w tym połączeniu :) - niestety top który położyłam rozjechał mi trochę niebieski nad naklejką a dodatkowo zbąblował :( pora chyba wymienić na nowy..



















Wszystkie wzory naklejek, które dostałam do recenzji