QUIZ COSMETICS - 729, 725, 727





Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją trzech lakierów od QUIZ COSMETICS
Zacznę od tego, że lakiery QUIZ COSMETICS to były mniej więcej jedne z pierwszych lakierów, które używałam zaczynając prowadzić bloga. Mam na myśli tutaj lakiery z kolekcji SAFARI. Jak pamiętam to u mnie sprawowały się dobrze mimo swojej niskiej ceny - do dzisiaj te stare buteleczki mają swoje miejsce na półce z lakierami, bo po prostu sentyment nie pozwala mi się ich pozbyć :) Przez te lata nie miałam styczności z lakierami QUIZ COSMETICS i teraz moim oczom ukazały się o to te cudeńka. 
Nowoczesny design, nowa formuła, ciekawe pędzęlki (Safari nadal są produkowane) i w ogóle odnoszę wrażenie, że pachnie tutaj dużo wyższą "półką" :)

Przejdę teraz do opisania moich wrażeń :) Największym zaskoczeniem jest dla mnie pędzelek. Tak :) pierwszy raz spotkałam się w takim kształtem - a kształt ma coś a'la łezka? czyli przy końcowej częsci włosków jest szerszy i jak na mój kształt i wielkość paznokci to wpasował się za każdym razem idealnie. Gdzieniegdzie jedno pociągniecie czy dwa i cały paznokieć pokryty - bajka :)żadnego dodatkowego zbędnego machania - po prostu pomalowane dwoma ruchami :)
Nic mi nie smużyło, fajnie sie poziomują.
Bałam się krycia - tak to jest z lakierami o formule żelowej (tutaj bardziej gęsta niż rzadka), że będzie potrzebowac sporo warstw aby pokryć paznokieć bez prześwitów... i wiecie co? mój strach był zbędny :) kryją super - dwie warstwy i po sprawie. 
Czy jestem zadowolona? No pewnie, że tak :)! Te trzy cudeńka okazały się bardzo fajnymi produktami! Osobiście nie mam im nic do zarzucenia. A nawet lepiej - widzicie ten błysk? to są lakiery bez topu. Taki mają piękny błysk :) 
Spytacie jeszcze pewnie o trwałość - ten fioletowo różowy nosiłam pięć dni nie szczędząc sobie robót ''paznokciami'' i wyglądał dokładnie tak samo jak pierwszego dnia (gdzieniegdzie tylko delikatniutko starta końcówka) 
Jeżeli będziecie gdzieś je widzieć to warto sobie kupić choć jeden na przetestowanie i co najlepsze? powinnyście się miło zaskoczyć :)
TAK JAK JA :)



QUIZ COSMETICS - 729











QUIZ COSMETICS 725











QUIZ COSMETICS - 727