Wszędzie kwiatki :)






 Cześć i czołem!
Dzisiaj przychodzę do Was z pozytywnym kwiecistym zdobieniem.
I neonowym delikatnym piaskiem od Revo :)!

Wszystkie kolory to neony! :)
(oprócz czarnego i białego)

U siebie dzisiaj mam numer P4. Jak widzicie na grafice//kropelce jest on zwykłym różem a tutaj na paznokciach?! Istne szalenstwo!
Aparat nieogarnia tego koloru :)!!!!!
Gdybyście mogły zobaczyć zólty P1, zieony P2 i fiolet P5!!!
P5 filet mam swatche, ale za chiny ludowe fiolet nie chce wyjść taki jak w rzeczywistości, robi z niego granat i szukam jakiejś możliwośc aby Wam go pokazać w jego calej okazałości.


Dodatkowo zrobilam zdobienie na czarnym Eclair (1 warstwa).
Revo to piasek z tych delikatnych. Są mocne, chropowate piaski, które po pewnym czasie ciążą mi na paznokciach. Mam wrażenie, że ważą moje palce z 4 tony i mam niesamowitą chęć wtedy je zmyć (czy tylko ja tak mam?) Natomiast Revo P4 to delikatny piaseczek, wyczuwalny pod palcem. 

Dodatkowo dzisiaj przyszły lakiery Golden Rose, które dostałam do testowania. 


GOLDEN ROSE:
34, 35, 31

Który pierwszy :)?



A i jeszcze jedno ogłoszenie.
Na nailsrevolutions.pl jest wystawiony jeden kolor piasków - P10
Jakby ktoś był zainteresowany innym kolorem, to w komentarzu przy zamowieniu wystarczy wpisać jego numer i voila! :)

Zostawiam Was z resztą zdjęć i z bąblującym Sally Hansen ;/.