Lovely Gloss Like Gel - 404



  Hej!
Chcę Wam pokazać dosyć ciekawy lakier. 
Otóż jest to jasny niebieściutki ze złotą shimmerową poświatą (jak dla mnie zakrawa to o początki perły) :O.
Jako, że Like Gel są żelowe tak dałam sobie Kobo Professional - Athens jako bazę i wyszła tym sposobem mi jedna warstwa kobo i jedna Lovely.
Ten niepozorny gagatek stał dość długo na mojej półce. Mogę stwierdzić, że na pewno 4 miesiące.
A szkoda, bo fajny jest :)
Jak ktos lubi niebieski to ten na pewno wpadnie mu w oko :)!

Przepraszam za skórki i suche dłonie, ale to już było 3 mani ktore probowałam dzisiaj zrobić, atakowalam acetonem skórki i dłonie i tak to teraz wygląda..., no jasny pieron to zdecydowanie nie mój dzień.
Dodatkowo skrócilam paznokcie i nie zauwayłam, ze te farfocle wszystkie wystają mi spod paznokcia.. dodatkowo kciuka tak spiłowalam, że kawałek 'mięska' wychodzi poza paznokiec i tak niesamowicie mnie drażni, że chyba pójdę go zakleić plastrem -.-'

P.S strasznie bąbluje - Kwik dobra robota :)