To ombre czy już gradient?






Cześć.
To dla mnie kiepski dzień i postanowiłam pomalować paznokcie.
Niestety nie poprawiło mi to za bardzo humoru. 
Nie będę Was tutaj męczyć moimi problemami itp..
Przejdźmy do zdobienia..


Mam miszmasz w głowie. Czy to ombre czy już gradient? Sama nie wiem.

Nie na wszystkich zdjęciach widać różnice między kolorami, ale mam nadzieje, że jednak dostrzeżecie to przejscie z NIEBIESKIEGO do zielonego.


Podaję wam lakiery których użyłam do tego mani:

kciuk: Sensique 184 Mint Mist
wskazujący: Sensique 172 Mojito
środkowy: My Secret 184 Sea Wave
serdeczny: Kobo Professional 42 Forget me not
mały: Kobo Professional 29 Athens

Każdego lakieru - warstw 2 na odżywce 8w1 Eveline
Całość pokryta Kwik Kote.












Angel z bloga KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC proponuje również fajną wersję, tyle że w samych niebieskościach z różnymi wykończeniami. Bardzo fajnie to wygląda!