Rainbow leopard.




Cześć!
Po kolejnej przerwie przychodzę do Was ze zdobieniem.. znów panterką.
Tym razem w kolorach tęczy :)!

Panterkę zrobiłam za pomocą niezawodnej sondy oraz wykałaczki naostrzonej pilnikiem papierowym :)


Mam listę lakierów, których użyłam - ale jak same wiecie wcale nie muszą być to te same firmy :)
Po kolei:
1. Na samym początku pomalowałam paznokcie odżywką Eveline 8w1 (jeżeli kładę biały lakier to nie zawsze to robię)
2. Jako tła dla zdobienia użyłam Golden Rose Rich Color o numerze 76.
3. Aby troszkę się błyszczało na GR położyłam Sensique Fantasy Glitter o numerze 218 Golden Sparkle- to taka delikatna mieszanka brokatów transparentnych w kolorach złotym, żółtawym, niebieskawym.
4. Po wyschnięciu 'podkładu ze szczyptą błysku' za pomocą sondy kolejno robiłam po 5-6 kropek:
żółty: Hean City Fashion nr 171
pomarańczowy: Hean City Fashion 179
brzoskwiniowy: Sensique 181
różowy: Hean City Fashion 177
fioletowy: Lemax kwadrat bez numerku
niebieski: Sensique 185
zielony: Sensique 186
5. Gdy kropki trochę podeschly czarnym Eclair 02 oraz wykałaczką zaczęłam robić obramówki cętek.
6. Po delikatnym podeschnięciu położyłam Kwik Kote dla wyrównania powierzchni.
7. Po wyschnięciu utwardzacza/wysuszacza zmatowiłam całość Wibo Celebrity Nails Matte top coat. 
Tadaaam! Tyle :)

Najwięcej czasu zajmuje de facto wyschnięcie bazy (białej wraz z topperem) oraz robienie z kropek cętek :)
Topper ma za zadanie delikatnie rozbić biel :)
Co myślicie o takiej panterce/leopardzie?