Hean - Jungle Pop Collection 270 LIMITED EDITION




Pełna elegancja z nuteczką szaleństwa!






Cześć! 
Tak bardzo nie mogłam się doczekać aby pokazać Wam te piękności!
Dzisiaj dano mi znać, że już mogę, więc ZACZYNAMY :)
Przez kolejne 12 dni będziecie widzieć każdą perełkę i miliony zdjęć :)!

Kolekcja JUNGLE POP jest kolekcją, która niebawem wejdzie do sprzedaży.
Przypuszczam, że najszybciej będzie dostępna na Sklep HEAN
Dam znać na pewno w jakiej cenie, jak tylko będę wiedzieć :)!

Dobra, przejdźmy do lakieru :)
Hean - 270 z Collection JUNGLE POP
Powiem Wam tak.. Wybrałam go na pierwszy rzut, ponieważ wydawał mi się w butelce na.. najmniej interesujący.....
O JEŻU jak ja się myliłam!
Jaki to jest cudny lakier :O! Mam nadzieję, że ten kolor trafi na stałe do bazy kolorów Hean.
Jest odpowiedni dla kogoś kto szaleje non stop i dla osoby eleganckiej, pełnej klasy.

Dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia, lakier wysycha na połysk.
Pędzelek standardowy, którym świetnie manewruje się przy skórkach.
Dodatkowo shimmer, mikroskopijny pyłek w kolorze złotym.
W żaden sposób nie jest nachalny, ale dodaje 'smaku'.

W dzień pochmurny pyłek jest bardzo słabiutko widoczny, 
ale w słoncu jak się rozbłyśnie to ma-sa-kra <3 !

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)!