Hean - Jungle Pop Collection 271 LIMITED EDITION

SWEET CUPCAKE!



HEJ!
Na samym początku chcę zaprosić Was na oglądnięcie poprzedniego lakieru o numerze 270 jjeśli, ktoś jeszcze nie widział :D 


Dowiedziałam się od Hean, że jedna sztuka lakieru będzie kosztować 7,99 :)!
Dzisiaj mam dla Was numer 271 :)
Jeżeli chodzi o nakładanie koloru to albo 3 cienkiutkie warstwy albo pierwsza cieńsza, druga grubsza :) Bardzo słodki różowy kolorek, który ma w sobie srebrny mikroskopijny pyłeczek, który również jest bardzo delikatnie widoczny (w cieniu) a w słońcu rozbłyska :)


Dodatkowo zaczęłam zabawę z stemplami i płyteczkami :)
Tutaj z jednego wzoru zrobiłam dwa paznokcie :D 
tu płytka no name o nunmerze B68

Do stemplowania użyłam lakieru My Secret :)



Zamówiłam płytkę XL E z AllePaznokcieKRK  wpłaciłam pieniądze w niedziele a do środy zero kontaktu z ich strony (dodatkowo informacja o braku wpłaty) Gdy wykonałam do nich telefon jakiś mężczyzna odebrał telefon i ani przedstawić się, ani me ani be mówi 'HALO'. Nie powiem.. lekko mnie to zbiło z tropu, więc spytałam czy to AllePaznokcie oraz to, że chciałam się dowiedzieć co z moim zamówieniem. Więc Pan wrzasnął mi do słuchawki 'LENKA!!!!!!' i już po chwili z Panią Leną(?) ustaliłam, że przesyłka dzisiaj do mnie wyjdzie.. No świetnie, że trzeba się o tym przypominać.
Niestety AllePaznokcie nawet nie poczuło się do tego, aby chociażby powiedzieć przepraszam ;) Zła i zniesmaczona czekam dzielnie na kuriera następnego dnia.
Przyszedł, zostawił.. Otwieram a tu takie malenkie wzory :(
Niestety wzory są za małe na moje szerokie paznokcie.. I tyle było mojej radości..
Coś pokombinuje może, chyba że ktoś z Was ma mniejsze paznokcie i chciałby tę płytkę ode mnie odkupić za 50% + koszt przesyłki. Wzorki się odbijają, strasznie mi się większość podoba tylko niestety są za małe na moje paznokcie :(
No i tyle.. szukam dalej plytek..

Nie polecam tego sprzedającego..