Hean - Jungle Pop Collection 278 LIMITED EDITION



 270271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281.



Cześć!
Dość póżną porą przychodzę do Was z lakierem Hean - Jungle pop 278
Na żywo jest piękny niebieski metalic o wykonczeniu niemal foil..
Na zdjęciach nie widać jaka ma piękną różowo-fioletowo-turkusową poświatę.
Na co dzień widać, nawet teraz gdy odbija mi się światło od laptopa na paznokciu, to lakier wydaje się być niebiesko fioletowy.
Tutaj widzę tę poświatę, choć w rzeczywistosci jest ciemniejsza. 
Jest HYPNOTAJZING :)

Położyłam ten lakier w postaci warstw 2 na czarnej żelowej bazie od Ados (Boże co za bubel, Pani z kosmetycznego w Krynicy-Zdrój chyba nie wie co to dobre krycie, a Ados też mnie swoją droga dosyć niemiło zaskoczył, zalał każdą możliwą skórkę (co się dało to wyczyściłam, ale to pasowałoby zmazać i malować od nowa a jestem na to zbyt zmęczona....)
wracając.. dwie warstwy choc jedna wygląda równie pięknie.. na to top aby zniwelowac pociągnięcia pędzelka. 
Na samego paznokcia domyślam się ze beda potrzebne 3 sredniej grubosci warstwy.

Co myślicie o nim?
Mi się bardzo, bardzo podoba :)!