Stich z 'Lilo i Stich; :)


Hean City FASHION - 196 Twilight blue i Stitch (Stich) 






Dobry wieczór Wam :)
Jutro nie będę miała czasu dodać kolejnego cudeńka, więc robię to dzisiaj :)
A konkretnie chodzi o..
ze zdobieniem farbkami akrylowymi.

(przed poprawkami np musiałam powiększyć głowę :))


Lakier 196 jest niemal jednowarstwowy :) Dla swojego lepszego samopoczucia dodałam drugą.
Wysycha na błysk, niestety jest tak gorąco i parno, mam gorące dłonie i zaczął bąblować (wcale się nie dziwię)
Położyłam na niego top Kwik, który również zbąblował, zmyłam, położyłam tym razem Hean Diamentowy Top Coat HIGH DEFINITION i już zaczęło to trochę lepiej wyglądać.

Lakier delikatnie farbuje skórki, dlatego zmywamy paznokcie w kierunku wolnego brzegu, a skórki naoliwiamy (przed zmywaniem oczywiście).

Dawno nie malowałam tak szczegółowych zdobień i musicie mi wybaczyć niektóre niedociągnięcia.