Hean - City Fashion 171, 177, 178, 179 / Golden Sparkle




Cześć :)
Gdyby nie kolaże to znów byłby to post tasiemiec :/
Coś ostatnio jestem mało zdecydowana i nie umiem wybrać kilku zdjęć.. :|


Ale przejdzmy do rzeczy :)
Od razu Wam podaje mój ulubiony top ktory idealnie pasuje do tego COMBO :)
Sensique - Golden Sparkle. Nic innego nie pasowało tak idealnie jak ten top :)
u w i e l b i a m !



Na pazurkach mam piękne letnie Heany City Fashion :)!
 171 - Lemon Sorbet 
178
179
177 :)

Nie wiem czemu 178 się powtarza na dwóch róznych kolorach, widocznie jeden z nich jest z starej limitowanej serii :) Domyslam się, że ten drugi z kolei.


Cudowne dwie warstwy każdego - fantastyczna pigmentacja, zero smużenia :)  Uwielbiam te lakiery za dużą pojemność, fantastyczne krycie, fajne wysychanie :) i to jak pięknie wyglądają na półce jak stoją równiutko :)!



Jeszcze raz zachęcam Was do dodania mnie na snapchacie, chętnie Was poznam i poudostępniam Wasze snapy :)!!
Kilka z nich na dole :)





















Niektóre snapy od Was :) wysyłajcie w opisie adres do bloga czy do Was bo nie mam mozliwosci dodawania samej  :)!
ZJADŁABYM :) zrzut ekranu ciasta gdzieś zniknął w czelusciach telefonu :(


A mi też bylo ostatnio czerwono :)




<3





Jak widzicie po numerkach w prawym górnym rogu w ostatnich momentach mi się udało zrobić zrzut ekranu. Dajcie koniecznie dłuzszy czas wyswetlania i adresy do Was :)!!!