Hean Spring Summer - 227





Cześć :)!
Przychodzę do Was z bardzo fajnym niebieściutkim lakierem.

Konsystencja żelowa, która wymagała ode mnie dwóch (gdzieniegdzie trzech) warstw, ale całość dość szybko fajnie wysychała, więc nie był to problem. Bąblów żadnych nie zauwazyłam :) fajna konsystencja - miałam wrażenie, że się sama poziomuje i wyrównuje wszystkie smugi, które sobie niechcący porobiłam :) pędzelek dobrze ścięty który ułatwia aplikację :)

Oczywiście użyłam sobie stempelka z płytki BP-L024 :) a kod dla Was to TLZ91


Tak na zakonczenie posta.. Skomentowałam jeden filmik na YT i od razu odpowiedź, że nie jestem wszystko wiedząca madam itp. Dajcie spokój, błagam. Nie można wyrazić swojego zdania, bo od razu mają Cię za hejtera ;) fani- wielcy obrońcy uciśnionych ;) Więcej zdrowego rozsądku ;)