SOPHIN - SAND EFFECT - 273 // Naklejki IMPERIUM PIĘKNOSCI XX0064

 



 
Cześć kobitki!
Na wstępie chcę Wam złożyć zyczenia (takie od kobitki do kobitek ^^) z okazji Naszego Święta :)
Wszystkiego co najlepsze, masy kosmetyków do testowania, masy lakierów na półkach czy w helmerach, zarąbistych facetów, zeby słodkie szło w cycki a nie w brzuch i boczki oraz niepołamania pazurków!
Życzy Wam Ala z Nails Revolutions :)!
 
A teraz przejdzmy zgrabnie do tematu. Chcę Wam dzisiaj pokazać fajny piasek na paznokcie w kolorze zółtka (tego z jajka, ale byle jakiego jajka tylko właśnie takiego prosto ze wsi od prawdziwej kury, nie tej która jest specjalnie pod masową produkcję jajek hodowana)
 
Kolor Żółtka w czystej postaci potrzebuje tylko 2 warstw, co spodowodowało u mnie delikatny szok, ponieważ tego typu kolory zawsze są bardziej wymagające. Ten nie, co mnie niezmiernie cieszy :).
Faktura jest wyczuwalna pod palcem, ale nie jest hacząca, zadzierająca o wszystko. Jest bardzo przyjemna :)
Dodałam jeszcze Sophin 242, który już pokazywalam wcześniej również z naklejkami :)
Tutaj naklejkę sobie dobrałam własciwie pod żółtka - wydawało mi się, że te żóltkowe kolory sa do siebie bardzo podobne, dodatkowo niebieski. O ile aplikacja aklejki to już dla mnie pestka tak wczoraj zamiast roztopić ją zmywaczem jak robię to normalnie to pociągnęłam palcem......
no i się rozciągnęła na końcówce paznokcia wiec musiałam domalować to czego brakowało i dodatkowo dodac jeszcze jeden kolor, bo zóltek by zrobił fakturę i ciężko byloby mi to pokryc topem..
 
Mimo dopasowania kolorów mam wrażenie ze to mani jest jakieś takie niespójne..
Nie wiem :)
Ocenę, opinię zostawiam Wam :)