HEAN - NOWA KOLEKCJA PASTELOWA NA ROK 2016 - 878 - MOUNTAIN CROCUS





 
 
Cześć!
Co prawda miałam inne mani Wam do pokazania, ale..
Przychodzę do Was dzisiaj z kompletną nowością, której jeszcze nie ma w sprzedaży, ale będzie juz na dniach, a dzisiaj dotarła już do mnie :)
To wspaniała 12 pastelowych kolorów od Hean :)
Chcę Wam przedstawić pierwszego z nich.
Jest to I love Hean z kolekcji pastelowych kolorów.
Numer 878 dostepny będzie na stronie www.sklep.hean.pl.
Na wstępie powiem Wam, że cała 12 mozecie zobaczyć w szybkim poście na FB.
Ja na dzisiaj po bardzo szybkich namowach wybrałam cudowny fiolet - to ten z fioletów, w których czuję się najlepiej - należy do tych ciepłych tonów, dodatkowo z pięknym błyskiem co możecie zobaczyć na dwóch zdjęciach poniżej.
Boję się pasteli, boję się ich krycia. Jakie jest krycie tej cudnowności?
Jedna warstwa!!!!!!!! (dowód-zdjecie poniżej), ale dla zasady dałam dwie :) (lepiej się po prostu czuję w dwóch warstwach koloru na paznokciach)
Jestem zakochana.. cóż tutaj dużo pisać - pastel ideał :)!
 
(chciałabym aby dziewczyny mi napisały po dwa kolory, które chciałyby koniecznie dostac do testów pod postem na FB - jeżeli nie będzie takiej wiadomości to dostaną calą 10tkę lakierów wylosowanych przez Nas :))
 
Zapraszam Was na zdjęcia (Jest kilka dodatkowych opisów nad zdjęciami)
 



jedna warstwa na odżywce (przed czyszczeniem skórek)


dwie warstwy (już po wyczyszczeniu skórek - bez top coatu)


Poniżej już zdjecia z topem i dodatkowym wzorem, który uwielbiam :)