Bluesky - BLZ35 seria Glitter




Cześć :)!
Jest dość wczesnie rano a ja mam dla Was kolejny kolor od Bluesky :)!
Zacznę od tego, że zdjęcie składu jak zwyle znajduje się w poście, ale również wklajm Wam go w formie listy z wyjaśnieniami poszczególnych numerów.

Urethane acrylate oligomer
Hydroxyethyl phenyl ketone
Phenylbis phosphine oxide
2,4,6 trimethy ibenaoyl
CI 77891/Titanium Dioxide
CI 77491/Iron Oxides
CI 77510/Ferric Ferrocyanide
CI 77289/Chromium Hydroxide Green
CI 77492/Iron Oxides
CI 7266/Black 2
CI 77742/Manganese Violet

Lakier, ktory mam na paznokciach to 
Bluesky - BLZ35. Nie da się ukryć, że to lakier biżuteryjny. Jest gęstszy niż takie podstawowe kremowe kolory, zapewne związane jest to z dość dużą ilością brokatu, którym jest naszpikowany :) Bazą jego jest żelek o dobrym kryciu. U mnie widzicie dwie warstwy, gdzieniegdzie trzy bo czułam niedosyt :) jako, że to lakier hybrydowy to dało mi to czas aby poukładać sobie pędzelkiem brokat tam gdzie chciałam. Oczywiście można sobie dac czerwoną bazę i nie brać pod uwagi krycia tego lakieru :) ja chciałam mieć coś na zasadzie kanapki - większa glębia :) 
Solo calkiem fajnie mi się go nosiło - nie był bardzo rzucający się w oczy a do tego te mieniące się drobinki <3