Bluesky - French Manicure








Cześć :)
Dzisiaj na tapecie jest temat French Manicure. W mojej opinii i możecie się zgadzać czy tez nie french jest ponadczasowy. Jest to jedyne zdobienie, na którego moda nie minie. Dłonie w nim wyglądają schludnie, pasuje do wszystkiego. Oczywiście odpowiednio wykonany, staranny. Nie mam na myśli tutaj jakiś koszmarków :) Moja Mamcia jest taką osobą, że odkąd pamietam to uwielbia french, dlatego też już tyle razy go robiłam, że nie sprawia mi najmniejszego klopotu namalowanie ręcznie równego uśmiechu :) U mamci środkowy paznokieć jest zbudowany od samego mięsa bo go złamała tego samego dnia. Jest też osoba, która nie lubi gdy uśmiech (czyli miejsce styku białego i różowego) jest az za bardzo wciagnięty w górę :) ja notmiast uwielbiam co mozecie zobaczyć jak nasze frenche różnią się od siebie, ale wydaje mi się, że obydwa są ładne :) Jeszcze dłuzsze paznokcie mogłyby mieć jeszcze głębszy uśmiech. :) 

Frencha zrobilam hybrydami Bluesky. Mają oni w swojej ofercie różne kolory podkładowe, ja lubię te z transparentym różowym, ktoś inny woli z beżem - do wyboru do koloru :)
 a Wasze zdanie nt frencha jest jakie? Dajcie mi koniecznie znać :)!