BIŻUTERIA NA PAZNOKCIE / Sensique Strong & Trendy Nails numer 172



Mam dzisiaj dla Was bardzo przyjemny kolorek z Sensique oraz ozdobe do paznokci z Born Pretty Store, którą wygrałam w rozdaniu :)

LAkier to miętka, która posiada w sobie srebrny shimmer. Warstw dwie, uwielbiam ich pędzelki i dla mnie są to lepsze z jednych pędzelków :)

Przejdzmy do biżuterii/ozdoby na paznokcie, co prawda nie jest to dosyć praktyczne i bez kleju sie nie obejdzie - mimo to bardzo fajnie to wygląda. Na paznokciach mam wąsacza (Mustache) dosyć sławny motyw ostatniego czasu :)
Jest to biżuteria raczej na jedną noc  a jeszcze przy moich paznokciach gdzie te krzywizny są dosyć zaznaczone (przez co ozdoba raczej odstaje) tak jak ktoś ma bardziej płaską płytkę i większą to lepiej będzie przylegać :)
Ja jestem na tak, bo lubię takie wariacje na paznokciach :)