Naklejki Promoto-Promoto












 Dzisiaj świątecznie mam dla Was naklejki od PROMOTO- PROMOTO.
 Mój ubiór będzie na czarno więc wyszło, że paznokciom dodam trochę bieli i błsyku.


Mój czarny holograficny już znacie, tutaj dodatkowo trochę go rozcienczyłam więc jego błysk jest delikatniejszy, subtelniejszy :)

A naklejki?? 
Zacznijmy od tego, że były one na przezroczystym foliowym prostokącie. Myślalam długo nad tym jak mam je odepić od tego foliowego czegoś. wychodziło tylko paznokciami jak delikatnie (BARDZO) podważyłam róg wyciętej naklejki a później jeszcze delikatniej (ręce mi się trzęsły jak nigdy) ciągnęłam zeby cały trójkąt podnieść. Gdy to się udało przyklejając to na paznokcia wchodziły bąble powietrza :(. to sie gdzieś zaginała ta mikroskopijna warstwa tego zdobienia. Nerwów troche zjadłam na tym. 
Na koniec zmatowiłam te paznokcie aby ukryć bąble i inne niedoskonałosci :)
(probowałam je wsadzać do wody, cieplej, zimnej, później sie okazało ze maja ten swój klej na kórym sie trzymaja kartonu. Nie mam na nie żadnegopomysłu jak można to zrobić normalniej..)

Mam nadzieje, ze efekt końcowy się Wam spodoba :)