Skarby ze spotkania.





Króciutki wstęp :)
Dziewczyny do samego końca nie wiedziały, że dostaną cokolwiek i mam nadzieję, że sprawiłam im tym wielką radość :)
Oczywiście za sprawą tych firm, które udostępniły Nam swoje produkty jako upominki :)
Chcę podziękować szczerze i z całego serca przedstawicielom firm tj: Natura, Ezebra.pl, Vacaloca, Promoto-Promoto, Who, Hean, Ziaja, Tołpa, Lemax/Fenix za szybką, sprawną, przyjemną komunikację, za 'uczestnictwo' w Naszym spotkaniu, za zaufanie.

(dzięlę post na dwie części - upominki to post pierwszy a zdjęcia ze spotkania będzie postem drugim, bo tak będzie Nam wszystkim łatwiej :))
Lista 14 blogów (Nie wszyscy mogli dotrzeć do Nas tego dnia, dlatego gdzieniegdzie jest ciut więcej niż powinno produktów) 




Dziękuję za piękny, drobny upominek. Napis LOVE trafia w moje gusta idealnie, dodatkowo ten zielony sznureczek - na zimne dni, brak zieleni w około i brzydką pogodę ociepli moje serce.
DZIĘKUJĘ!




Chcę tutaj zaznaczyć, że mam nadzieje, że nikt nie będzie na mnie zły, że wybrałam produkty stricte do paznokci - mój blog jest pisany o wąskiej tematyce i nie byłabym w stanie zamieścić tutaj oczu, ust i innych.
Mam nadzieje, że dziewczyny przy tak pięknych prezentach jakie dostały nie będą na mnie złe.
ezebro niebawem nadchodzę z recenzjami :)
DZIĘKUJĘ!




Kolejne skarby od Was a dodatkowo katalog, nie ukrywam, że przeglądam go za każdym razem z ciepłym uczuciem na sercu i będę Was poszukiwać w Krakowie stacjonarnie :)!
DZIĘKUJĘ!





O Hean! Z Wami mam tyle wspaniałych postów, że przyjemnością dla mnie jest to, że znów mogę o Was pisać :)))) Bardzo sobie cenie Wasze produkty tym bardziej się cieszę, że 'mogliście być z Nami' mimo, ze nie było łatwo :)!!
DZIĘKUJĘ!




Pani Marto tyle co miałyśmy śmiechu przy rozdawaniu prezentów to chyba nie miał nigdy nikt :)
DZIEWCZYNY nikt nie sugeruje, że musicie schudnąć :) Figura chce zadbać o NASZĄ figurę przed świętami i wakacjami, a co :)!
DZIĘKUJĘ!





Ten prezent jest nabliższy memu sercu, ponieważ SĄ ze mną już długo i jeszcze długo będą :)).. i nie ukrywam, że to dzięki NIM czuję sie docenioną blogerką i w jakiś sposób utożsamiam siebie z tymi produktami :) (to tak prywatnie, bo w końcu jest okazja o tym napisać)
DZIĘKUJĘ !!! 







Mimo L4 Pani przedstawicielki wszystko pięknie zostało współgrane w czasie. Dostaliśmy tak fantastyczną paczkę, że czuje, ze to nie będzie moje ostatnie spotkanie z tą firmą, choć jest pierwszym. 
Na wstępie mogę napisać z czystym sumieniem - zapach balsamu do ust jest fe-no-me-na-lny!
DZIĘKUJĘ!










Coś niesamowitego - firma kosmetyczna, która zadbała również o to, żeby nam było słodko :)!
Brawo :)!!! Żadna z Nas nie spodziewała się tak pysznego gestu z Waszej strony :)!
Migdały w miodzie firmy Pasieka Dębowa? Rewelacja :)
Miód? rozpływający się w ustach :)!
DZIĘKUJĘ!












NAJPIĘKNIEJ zapakowane upominki ze wszystkich! Pani Paulina o Nas pomyślała a teraz ja widząc tę piękną torebkę myśle o tej firmie miło - bo nie musieli tak fajnie podejść do tematu:)
Paczucha w której było najwięcej piękności, wszystkiego po trochu, kawiory, stemple, mobilebag z pięknym  misiem, TOPPERY <3, naklejki i oliwki! Istna magia :)!
DZIĘKUJĘ!











Był jeszcze czas na wymianki (są tutaj WSZYSTKIE LAKIERY Z TEGO DNIA:)).
Lakierów  był OGROM i na pewno każda znalazla coś dla siebie. Moje poszły wszystkie oprócz Rust - HM. Mam nadzieje, że będą Wam służyć dobrze :)!




Dzięki Grześ, że byłeś z Nami tego dnia oraz że uwieczniłeś te piękne, wesołe, wspaniałe chwile :)
JESZCZE RAZ DZIĘKI!

Bardzo przyjemna knajpeczka, miejsc siedzących może max 100 :) Pyszna pizza FAJNY klimat, szkoda tylko, że nikt nie pamiętał o Naszej rezerwacji, ale udało się to jakoś pogodzić :) 
DZIĘKI!




JESZCZE RAZ WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA ZAUFANIE, ORGANIZACJE, KOMUNIKACJE.
ZA WSZYSTKO :)!