HYBRYDY Z BORN PRETTY STORE






Cześć :)
Dzisiaj przychodzę z postem o moich wszystkich kolorach hybrydowych - nie jest ich dużo, bo jednak pałam miłością do normalnym lakierów do paznokci. Na szczęście sama mam swoje mocne paznokcie (oprócz jakoś srodka zimy gdy łamią się na potęgę, ale wtedy mam znak, że trzeba brac witaminy i wzmocnić pielęgnację dłoni  i skórek) Dodatkowo za często zmieniam Mani aby na stałe wejść w hybrydy :)
ALE! Wasze blogi i mani z hybrydami uwielbiam  oglądać :))!!

Co Wam mogę powiedzieć o tych hybrydach :) Najważniejsze - kremowe fiolet i niebieski kryją po pierwszej warstwie, srebrne drobnki to topper - na wzorniku macie pokazane dwie warstwy tego toppera, czerwony z drobinkami jest piękny - do krycia dwie warstwy i ma niesamowitą głebię - najbardziej mi się podoba z całej 5 :)  różowy troche kaprysi, ale myslę, że jak ktoś ma już doświadczenie z hybrydami to nie będzie miał z nim większych problemów - trzy cieniutkie warstwy :)

Bardzo ładnie nakładają się na płytkę, nie zauważyłam problemów (to moje pierwsze hybrydy) i dla takiego laika to świetna marka. 
ODMACZAJĄ SIĘ bardzo łatwo w acetonie co jest zapewne kolejnym plusem :))))!!

Na samym koncu macie Mani - to było moje drugie podejscie do hybryd (pierwsze były całe fioletowe z pyłkiem efektem syrenki) - poszłam na całego i zrobiłam nimi pionowy gradient i dodałam stemple :)


Teraz przydatne linki :)  Z tego co wiem to czesto są na promocji te lakiery :) 

Oczywiście dodatkowo 10 %  z kodem  TZL91 :)
Do wykorzystania na www.bornprettystore.com