Moja personalizowania obudowa NAILS REVOLUTIONS!





Cześć!
Przychodzę do Was dzisiaj z nietypowym postem ale nadal poniekąd związany z blogiem:)
Otóż firma etuo.pl  stworzyła dla mnie moja własną spersonalizowaną obudowę :)))!
Poproszono mnie o podesłanie grafiki logo na maila, ja wybrałam wersję czarno-białą. Po 2 dniach doszła piękna, nowiuśka obudowa, ale coś było nie tak! Okazało się, że nie jest to obudowa na mój model telefonu. Firma stanęła na wysokości zadania i podesłała mi równie szybko kolejną już tym razem idealnie pasującą obudowę. 

Ze swojej strony daje Wam 10% rabatu (domyślam się, że kod jest jednorazowy), więc kto będzie miał ochotę z niego skorzystać to kto pierwszy ten lepszy :)

Obudowa jest wykonana porządnie, to taka ciut grubsza, dobrze dopasowana guma/silikon? jak nam upadnie telefon to nie powinien ani za bardzo ucierpieć ani wypaść z tej obudowy a tym samym rozlecieć się na kawałki :) Obudowa nie ślizga się w dłoni co daje nam pewny chwyt telefonu :)!
Nadruk wykonany jest porządnie choć jak dla mnie mógłby być ciut mniejszy, po tygodniu użytkowania nie ma ani jednego sladu przetarcia czy wyblaknięcia.
Czy polecam?
Jak na możliwość (nie tylko ja taką mam, ale WY TEŻ) spersonalizowania totalnie od samego początku do konca obudowy na telefon to zdecydowanie jestem na tak :)! Złota poszła w odstawkę i namiętnie noszę tę obudowę - w koncu jest taka moja :)!

Mam dla Was dwa ważne linki :)

Dajcie mi koniecznie znac co myślicie o takiej obudowie :)? Chciałybyście same taką mieć? :)