HEAN - BLUE WATER 879 z kolekcji PASTELOWEJ






Cześć!
Troszkę mnie tutaj nie było na blogu, ale moje paznokcie przechodziły regeneracje i w góle musiały odpocząć od częstego malowania (oczywiście malowałam przez ten czas paznokcie, ale rzadziej - zresztą widziałyście moją aktywność na fb czy insta :))))

Natomiast dzisiaj mam Wam do pokazania lakier 
To piękny kolor bieli z dość dużą ilością niebieskości a dodatkowo jeszcze ciut fioletu, który moj kolor skóry wyłapał i podbił na zdjęciach. Na żywo jest mniej fioletow..awy :D

Mam tutaj trzy warstwy, które wyschły całkiem spoko, dodatkowo dałam na to najzwyczajniejszy top glitterowy i całość pokryłam topem :). Nic wielkiego, ale niesamowicie podoba mi się to połączenie :). Myślę nad dodaniem jakiegoś białego stempla, ale czasami co za duzo to niezdrowo :)