ORLY BEAUTY - Beautifully Bizzare





Cześć!
Dzisiaj mam Wam do pokazania ostatni lakier, który dostałam do testów od ORLY BEAUTY POLSKA i jest to własnie Beautifully Bizzare.

Lakier posiada w sobie zielonkawy shimmer, co w świetle lampy udało się mi go wylapać i Wam pokazać, natomiast w świtle dziennym ten własnie shimmer sprawia, że kolor nabiea niesamowitego błysku, głębi! Wygląda niesamowicie dziewczęco i pięknie :). Potrzebowałam trzech warstw do pełnego krycia, ale przy tak długich paznokciach to normalne :)! Jak pomalowałam tym lakierem paznokcie to TRENDY i VINTAGE zeszły kompletnie na drugi plan własnie za ten efekt w świetle dziennym :)
Dodatkowo położyłam bardzo, ale to bardzo delikatny stempel kwiatuszków i całość prezentowała się fenomenalnie :)
Chcę z tego miejsca niesamowicie podziekować ORLY BEAUTY POLSKA za możliwość przetestowania tych lakierów - była to dla mnie przyjemność :)