BW - HOLOGRAPHIC POWDER





Cześć!
Jeju jak ja się nie mogłam doczekać aby Wam go pokazać. W końcu w Polsce! 
Wstępnie szukałam na stronach (chciałam uniknać kosztu od 120$ od Nails21) zagranicznych i sam pyłek oscylował w kwotach ok 80zł ale bez wysyłki do Polski.. no niech ich......... ale z tym rozwiązaniem przyszła firma BeautyWarld(klik)!!!! 
TAK!!! PIERWSZY HOLO PYŁEK W WERSJI TAFLI NA PAZNOKCIACH SPROWADZIŁA NAM FIRMA BW :)))))!!!!!!! 
W pojemniczku jest 1gram produktu, który na strasznie dlugo mi starczy jako osobie indywidualnej. Dostajemy do tego taką pacynkę jak do makijazu tyle, że nie jest w wersji gąbkowej tylko takiej lateksowej? mniej wiecej... co prowadzi do tego, że pyłku nabieramy minimalną ilość i roznosimy na pazurki. Serio - wykorzystujemy tego tak malutko, że masakra :D!
Zrobiłam Mani w wersji białej i czarnej. W białej wygląda cudownie choć ten efekt jest minimalnie delikatniejszy, ale w cieniu wygląda bosko. Natomiast czarny jak się roziskrzy to szczena opada do samej ziemi!!! na czarnym są troszkę bardziej widoczne z bliska (na macro) zdjęciach te drobinki. Jak damy na różowy to kolor bazowy prześwituje, więc możemy dowolnie sobie wybrać i dopasować efekt do mani :D
TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE MAM GO NA PAZNOKCIACH!!!
spełniło się moje marzenie o cudownym holo na paznokciach.. jestem zakochana!
Zapraszam na zdjęcia :))


czarna baza












biała baza