Moje wybory z WK Golden R Roseoraz inne..


1. b&w - moim zdaniem bardzo udana stylizacja, sama chętnie zrobiłabym to na swoich pazurkach, nie nachalnie i stylowo.
2. jak w bajce - z doświadczenia wiem, że serduszka (równe serduszka) cieżko zrobić i bardzo przypadło mi do gustu takie walentynkowe zdobienie
3. zakochana para - przeurocze te ludziki w tonacji walentynkowej, profesjonalnie zrobione, nie przesadzone, delikatne.
4. kropki, kropeczki.. - sama zainspirowałam się tym zdobieniem i przez jakiś czas je nosiłam - jest inne niż wszystkie - urocze i słodkie, ale z klasą.
5.with love form Africa - zupełnie cos innego niż reszta a jednak pasujące w temat, wykonanie bezbłędne!
6. zakochane ptaszki - ptaszki w innym wydaniu - konturowym - długo się zastanawiałam czy aby to zdobienie wybrac i owszem - uważam, że jest bardzo ladne!
7. miłość dla odwaażnych - też mi się spodobało - panterkowe serduszka czyli pasujące do tematu i do tego na topie



oraz.. swietnie to wyglada.. ;D







JUTRO BEDA BANERY NA 100%