Golden Rose 15/ 25/ zainspirowane





Cześć :)
Jest juz dosyc poźno, ale chcę Wam pokazać moje zainsporowane zdobienie od Sneaky Hobby. Zrobiła perfekcyjnie to zdobienie a ja choć trochę chcialam sobie je upodobnić. Niestety cała sprawę zepsuł Eveline xtreme gel. Chciałam  mu dać ostatnią szanse, ale i jej nie wykorzystal. Schło długo, zbąblowało, słabo błyszczało.  Za cenę 9,99 dostajemy niemal chinczykowy bezbarwny lakier.
Nie polecam.

Natomiast polecam Golden Rose Express Dry 25(róż) oraz 15(pastelowy zielony). Kolejne dwie sztuki, które u mnie nie bąblują (same z siebie). Róż ma troszkę gorsza pigmentacje od zielonego, ale dwie warstwy ładnie kryją. Zielony bez zarzutu. Na snapie (nailsrevolution) mozecie zobaczyć jak wyglada to zdobienie ładnie na filmiku. Będzie mi go niesamowicie szkoda jutro zmywać.