Hean City Fashion - 169 / Negative nails




INSPIRACJA:

Cześć :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać zdobienie inspirowane snapem, który mi wysłała Almu (w czasie robienia mani) :)
Kisses for u Almu <3

Zachwyciło mnie, bo bardzo długo chodził za mną negative nails :). Wstrzeliła się w mój gust, upodobania w 100%. 
Wykorzystałam do zdobienia lakier 

Dwie warstwy położyłam cienkim pędzelkiem. Już nie raz był na moim blogu :)! 
Przy zmywaniu u(waga) bo farbuje ciut skórki. 

Dodatkowo użyłam czarnej farbki akrylowej i położyłam na to top matt. 
Nie jest idealnie (szczególnie przy takim macro) ale moje oko cieszy i to najważniejsze :))



Zachęcam Was do wysyłania mi swoich pazurków, chętnie się nimi zainspiruje. Na koncu posta wybrane snapy od Was :)!

Bardzo Was przepraszam, że nie odpisuje na komentarze, ale na tym komputerze dodanie jednego komentarza trwa wieki a dodatkowo nie zawsze chce się dodac :/



















Wasze snapy :)!


Ja juz przetestowałam :) TU post na ten temat :)


Piękny lawendowy koszyk!!!



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
snap: Gangsta