Hean City Fashion - 176






Cześć :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić fantastyczny fiolet, którego bardzo dlugo szukałam. 





Dwie cienkie warstwy do pelnego krycia (<3), szybkie schnięcie, pędzelek tak idealnie ścięty,  ze manewrowanie przy skórkach to czysta przyjemność :)! Drobinek gołym okiem nie widać, ale domyślam się, że dodają blasku :) 

Jak widzicie znów zmieniłam kształt paznokci :)

Na wszystkie komentarze na pewno niebawem odpiszę :)

























Fantastyczny stempel od born pretty store :) dla laika w stemplowaniu jak ja to tym Stempelkiem to czysta przyjemność. Miękki, lepki, DUŻY i mniejsza wersja, totalnie jestem w nim zakochana :)!! 
użyta płytka - BP-L024 :)kod dla  Was to- TZL91







Pan Mucha, który przeszkadzał mi w robieniu zdjęć :)




I Marian :) mój bijatyka, który przzegania wszystkie koty w okolicy :)