Golden Rose Express Dry - 71




''Seria Golden Rose "Express Dry" to nowa seria lakierów do paznokci, które wysychają w ciągu 60 sekund od nałożenia. Łatwość użytkowania oraz nowa wytrzymała formuła z połyskiem, sprawiają, że lakier ten w krótkim czasie wysycha nadając paznokciom idealny wygląd. Produkt dostępny jest w 75 modnych, przyciągających wzrok kolorach.''

Cześć :)
Dzisiaj na paznokciach mam piękny kobalt :)
Jest to lakier

Cóż mogę powiedzieć - schnie w bardzo fajnym tempie, serio :) może nie jest to 60 sekund, ale, ale.. BARDZO przyzwoicie :) Pigmentacja jest bardzo dobra!!!

Żaluje tylko, że ta seria tak strasznie na mnie bąbluje.
Póżniej dodalam do niego kwiatuszki i cyrkonie swarovskiego.
Tylko jeden odpadł :)

Dodawajcie mnie na snapie i ślijcie mi swoje pazurki!!!
Wszystko mi ślijcie, z chęcią pooglądam Wasze snapy :)!!!